Siūlome kelti atlyginimus ne tik mokytojams, bet ir kitiems specialistams

Siūlome kelti atlyginimus ne tik mokytojams, bet ir kitiems specialistams

Socialdemokratų frakcija reikalauja numatyti kitų metų biudžeto projekte lėšas, kad būtų reglamentuoti ir pakelti darbo užmokesčio koeficientai ikimokyklinio ugdymo, socialiniams pedagogams, specialiesiems pedagogams, mokyklų psichologams ir mokytojų padėjėjams, taip pat socialdemokratai užregistravo siūlymus, kad padidėtų atlyginimai kultūros ir mokslo įstaigų darbuotojams.

„Valdantieji keldami įvesdami etatinį mokytojų darbo užmokestį pamiršo daugybę žmonių, kurių darbas yra ypač atsakingas, ir susidarę atlyginimų skirtumai tose pačiose mokyklose darbuotojus tarsi „surūšiavo“ į reikalingus ir nereikalingus. Nes tie žmonės dabar taip jaučiasi. Mes siūlome skirti papildomus asignavimus šių darbuotojų koeficientų didinimui,“ – sako Seimo socialdemokratų frakcijos seniūnas Julius Sabatauskas.

Socialdemokratai registravę siūlymus kitų metų biudžetui siūlo darželių auklėtojų ar socialinių pedagogų atlyginimams reikalingas lėšas skirti mažinant tokias išlaidas turto, pavyzdžiui, naujų pastatų įsigijimą ar valstybės įmonių dividendams, taip pat panaudoti viršplanines biudžeto pajamas.

„Moraliai neteisinga palikti užribyje darželių auklėtojus, mokyklų psichologus, socialinius pedagogus ar kitus specialistus, kai tuo tarpu su vis didesniu nerimu kalbama apie patyčias, saugumą ir psichosocialinę aplinką mokyklose. Šių žmonių nepastebėjimas, nevertinimas ir palikti atlyginimų skirtumai – tai irgi tam tikros valdžios patyčios iš jų darbo“, - sako Socialdemokratų partijos pirmininkas Gintautas Paluckas.

Neadekvačius valdančiųjų prioritetus, socialdemokratų teigimu,  akivaizdžiai atspindi ir šiandienos Seimo posėdyje siūlomas apylinkių teisėjų algų didinimas, kai tuo tarpu nusivylę ir pasipiktinę mokytojai tebetęsia protesto akcijas.

Taip pat socialdemokratų frakcijos nariai užregistravo siūlymą numatyti biudžete 2 milijonais eurų didesnį finansavimą neįgaliųjų integracijai.

Close